FOLLOW US ON

SĂLI CONFERINȚĂ ȘI ÎNTÂLNIRI DE AFACERI


Complexul Hotelier Premier Cluj-Napoca vine în întâmpinarea clienţilor săi cu dotări de ultimă generație în cele 3 sali conferinta pe care le deține, găzduind în cele mai optime condiții organizarea de întâlniri, traininguri, seminarii, conferințe de presă sau diverse alte evenimente.


Sălile sunt decorate in stil clasic, cu un mobilier modern, elegant, practic și în același timp confortabil și sunt echipate cu videoproiector, ecran de proiecție, flipchart și aer condiționat. De asemenea, pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri, vă oferim asistența specializată în organizarea de evenimente și la cerere vă putem pune la dispoziție și alte materiale sau servicii necesare pentru a crea cadrul perfect desfășurării evenimentelor.


Sala A (110 locuri)


Tip Preț ½ zi Preț Suprafață Dimensiuni Aranjament și capacități
TEATRU CLASĂ RECEPȚIE DINEU U
A 120€ 220€ 96 mp 12x8 Lxl 110 24 32 40

Sala B (35 locuri)


Tip Preț ½ zi Preț Suprafață Dimensiuni Aranjament și capacități
TEATRU CLASĂ RECEPȚIE DINEU U
B 90€ 160€ 56 mp 8X7 Lxl 35 20 20 18

SALI CONFERINTA

Salon VIP (16 locuri)


Tip Preț ½ zi Preț Suprafață Dimensiuni Aranjament și capacități
VIP 70€ 120€ 48 mp 8x6 Lxl MASĂ OVALĂ (DIN LEMN MASIV) 16 LOCURI
ECHIPAMENTE / SERVICII INCLUSE IN PRET ECHIPAMENTE / SERVICII CONTRACOST
Ecran de proiecție Laptop
Flipchart și consumabile Microfoane mobile / lavaliere / fixe
Acces internet Wireless Sistem de traducrere simultană
Asistență tehnică Translator
Climatizare Servcii foto, video
Videoproiector Servicii secretariat

Consultanții noștri se vor dedica în întregime pregătirii și derulării cu succes a evenimentului dumneavoastra. Pentru o estimare cât mai corectă, vă rugăm să completaţi şi să ne expediaţi formularul următor, urmand ca in termen de 24 de ore sa va raspundem la solicitarea dumneavoastra cu o oferta cat mai detaliata și cât mai pe placul dumneavoastră.



Descoperiți oferta noastră de cazare